xawdecode

Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 29 Sie 2003, 14:04:42 CEST

Dnia Fri, Aug 29, 2003 at 11:13:40AM +0200 Grzegorz Pietrzak
otworzył klatkę i przysłał mi gołębia pocztowego z wiadomością:
> Ale xawtv z Ra chodzi.
> Coś musi teraz być po kompilacji u mnie...
> Ale o co chodzi?
o konflikt v4l-conf... sa niekompatybilne miedzy xawtv a xawdecode...
przez co jak chcesz miec oba i robisz force albo cus to sie potem ladne
jaja robia tego typu, albo jak u mnie rozjechany obraz w trybie
overlay... (nie miesci sie w oknie na szerokosc, jest okolo 3 razy
szerszy niz okno i ma znieksztalcone kolory...). U siebie rozwiazalem to
zmieniajac w binarce xawdecode v4l-conf na v4l-Conf i nie mam problemow
teraz :) a na poczatku tez mi w glupim momencie core lapaly... poza tym
lapia core u mnie jak nie ma kofigow (?!?)....

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |