mail, skanowanie wirusow i spamu, workstation

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Pią, 29 Sie 2003, 14:56:56 CEST

Jak można najlepiej skonfigurować skanowanie wirusów i spamu w poczcie przychodzącej na workstation. Używam balsy. Odbieram pocztę z kilku kont pop3.
Z tego co przeczytałem mógłbym postawić mta, wziąć fetchmaila, amavisd-new, clamav lub mks, spamassassin i sprawa byłaby załatwiona. Nie podoba mi się jednak perspektywa uruchamiania na biurku mta. Czy istnieje jakaś bardziej nadająca się do tego konfiguracja - inne programy. Wszystkie sugestie mile widziane.

Jacek