Bluetooth na USB

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 31 Sie 2003, 12:14:49 CEST

Hej!

Próbowałem wczoraj uruchomić interfejs Bluetooth na USB, ale poległem. W
kernelu są do tego jak mi się wydaje dwa różne zestawy opcji:
- USB Bluetooth support (EXPERIMENTAL).
  Tutaj modul nawet jakos dziala, po podlaczeniu urzadzenia pisze do
  logu ze je wykryl, tworzy /dev/usb/ttbt/0, ale nie wiem co z tym
  dalej. Narzedzia do tego sa z 2001 wiec pewnie nie rozwijane i cos nie
  chcialy sie skompilowac.
- "Bluetooth HCI USB driver. (CONFIG_BLUEZ_HCIUSB)". Na maszynie na
  której to chciałem zainstalować jest "OHCI" - czy to będzie działać?
  Przygladalem sie temu dosc pobieznie i nie bardzo wiem jak to
  skonfigurowac.

Czy ktos podlaczal takie urzadzenie i moglby podzielic sie
doswiadczeniami? Mam ten problem ze nie jest moje i mam ograniczone
mozliwosci eksperymentowania.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--