ttf-y pod linuxem

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 31 Sie 2003, 21:30:33 CEST

On Sunday 31 of August 2003 17:47, Lukasz Kuligowski wrote:

> Podsylam w zalaczniku plik strace.out
> z gory dziekuje za pomoc,

problem z freetype2, abort generuje "chyba" libstdc++ w związku z jakimś
wyjatkiem (nie widziałem w źródłach freetype2 wywołania kill ani w ogóle
zabaw z sygnałami czy samej funkcji abort(3)).

Program wysypuje sie już po odmapowaniu pliku i jego zamknięciu a przed
otwarciem kolejnego, podejrzewam jakiś błąd wewnetrzny w algorytmach. Jak
masz czas możesz skompilować freetype2, poustawiać debugujące define'y i
spróbować zagłebić się w debugowanie programów w
C++ :)),

Lub tak jak już Ci poradzono sprobuj dodawać partiami fonty, robić ttmkfdir i
w końcu wyizolować ten na którym program się wysypuje.

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]