Karta sieciowa moze chodzic wolniej ??

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Wto, 2 Gru 2003, 16:32:46 CET

On Tue, 2 Dec 2003, Pawel Koska wrote:

> Chodzi o cos takiego.
>
> Mam sobie komputer z karta sieciowa 3Com905C.
> Dziala na module 3c59x
>
> Wszystko jest dobrze, ale ja chce by dzialala lepiej.
> Chodzi mi o to, by karta nie chodzila na 100Mbit full-duplex a by chodzila na
> np. 2Mbit full-duplex.
>
> Czy da sie zmniejszyc przepustowosc z jakim dziala ta karta sieciowa ?? Chodzi
> mi by nie mozna bylo wysylac/sciagac z tego komputera niz np. te 2Mbit.

Trzeba zainteresować się filtrowaniem pakietów w oparciu o htb.
Odsyłam siestety do googli, albo do archiwum listy w poszukiwaniu gotowca
htb + squid.

A sprzętowego rozwiązania w oparciu o moduł nie znam.

--
Sławomir Sędyka