kdm + dwie sesje X-ów

Adam Piątyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pon, 1 Gru 2003, 10:07:45 CET

* Adam Piątyszek <ediap w ET.PUT.Poznan.PL> [30.11.2003 12:52]:
> Używam PLD Ra + Security + General. Środowisko graficzne to KDE. Jako
> managera logowania używam kdm.
> Chciałbym mieć standartowo odpalone dwie sesje X-ów na oddzielnych
> virtualnych terminalach (np. vt9 i vt10). Ponadto, chciałbym aby na
> każdej z tych sesji można było się niezależnie logować przez kdm.
> Zmodyfikowałem pliki /etc/X11/kdm/Xservers dodając:
>
> :0 local w tty1 /usr/X11R6/bin/X vt9
> :1 local /usr/X11R6/bin/X vt10 :1
>
> Odpalane są dwie sesje X-ów, jednakże manager logowania pojawia się
> tylko na drugiej z nich (vt10).

Odpowiem sobie sam... Już wszystko działa tak jak powinno. Poza edycją
pliku 'Xservers' musiałem się jeszcze pobawić z odpowiednimi wpisami w
'kderc', których nie da się wyklikać za pomocą konfiguratora
graficznego. Domyślnie ten pliczek jest całkiem nieźle okomentowany,
przynajmniej do czasu aż nie uruchomi się graficznego konfiguratora w
KDE.
Pozdrawiam,

ediap

--
-=#=-  Adam Piątyszek - "ediap"    -=#=-  Liunx ID: #204648       -=#=-
-=#=-  ediap (at) et.put.poznan.pl -=#=-  JID: ediap w jabberpl.org -=#=-