HPT 372

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 1 Gru 2003, 22:18:43 CET

Dnia sobota 29 listopad 2003 20:27, Rafał Gruszczyński napisał:
> Czy ktos uzywa kontrolera wbudowanego w plyte HPT372?

Tak, ja.

> Bo mi na 2.4.21-1-6 żadne moduly nie działają.
> Sam kontroler widzi i nawet odczytuje na hde DMA
>     ide2: BM-DMA at 0xa400-0xa407, BIOS settings: hde:DMA, hdf:pio
>     ide3: BM-DMA at 0xa408-0xa40f, BIOS settings: hdg:pio, hdh:pio
>
> ale juz dysku samego nie widzi.

Mam lepszą sytuację.
U nie widzi dyski, mogę nawet zamontować, ale po krótkim czasie używania
umierają... po ewentualnym odmontowaniu nie dają się używać.
Udało mi się z nimi wtedy dogadać tylko ze smartmontools.
Co dziwne mam na tym kontrolerze podpiętą nagrywarkę Yamaha 4x4x16
która nie sprawia kłopotów na tym kontrolerze (sama z siebie jedynie).
Co jest bardzo dziwne, bo na orginalnych sterownikach pod windowsem,
żadnego cd nie da się uruchomić...

> niestety sterowniki z strony producenta nie kompiluja się.
>
> http://www.highpoint-tech.com/hpt3xx-opensource-v131.tgz
>
> albo ja nie umiem ich skompilowac.
Mi to się chyba udało, nie pamiętam może czy te akurat ale skompilowałem
jednak dałem sobie spokój bo bym musiał skompilować kernel bez hpt3xx.

> Rafał Gruszczyński
> mailto:gizmo w gizmonet.neostrada.pl
> mailto:rafalgizmo w poczta.onet.pl

Pozdrawiam
P.S.
Walczyłem z tym już od poprzedniej płyty na której miałem hpt370 i było
to samo ale nie uzyskałem chyba żadnej odpowiedzi na liście...
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy