leafnode - config

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 1 Gru 2003, 22:34:00 CET

Dnia poniedziałek 01 grudzień 2003 18:00, ZyTeK napisał:

> ok poszło.

Jeszcze jedno pytanie dotyczące leafnode.
Mam w domu zainstalowane leafnode i tu jest inetd i jest ok.
W firmie zainstalowałem to samo leafnode ale tam jest xinetd
i pojawił się problem.
/etc/sysconfig/rc-inetd/leafnode wygląda tak:
SERVICE_NAME=leafnode
SOCK_TYPE=stream
PROTOCOL=tcp
PORT=119
FLAGS=nowait
USER=news
GROUP=news
SERVER=tcpd
DAEMON=/usr/sbin/leafnode

I właśnie o SERVICE_NAME=leafnode
burzy się xinetd.
W logach jest informacja, że para leafnode/tcp nie jest zarejestrowana w
services (czy jakoś tak, dokładnie nie pamiętam)
Po zmianie na SERVICE_NAME=nntp działa.
Jak poprawić to aby było to "poprawne politycznie"?
W /etc/sysconfig/rc-inetd/leafnode ?
Czy inaczej powinien to przygotowywać /etc/rc.d/inet.d/rc-inetd dla
xinetd niż dla inetd?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |