Karta sieciowa moze chodzic wolniej ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 2 Gru 2003, 19:41:20 CET

> Hej jeśli chodzi Ci o przełączenie sie na 10Mbit to wyrtarczy mii-tool i
> zmienić ustawienia karty, jeśli nie to HTB i przyjaciele :)

Chodzi o to by byla mozliwosc ograniczenia ruchu jaki moze
przyjsc/wyjsc z serwera. Tak by zamiast 100Mbit czy 10Mbit bylo tylko
2Mbit, czy nawet 1Mbit. Mozna by cos takiego zrobic przez access listy na
routerze, ale chcialem to zrobic w delikatniejszy sposob.

Nie wiem czy cos takiego da sie zrobic, myslalem cos o jakims ifconfig
z jakimis parametrami, ale chyba tak sie nie da zrobic :-(

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl