urządzenia ide-scsi i montowanie nfs

grzes grzespt w pf.pl
Wto, 2 Gru 2003, 21:36:46 CET

Dnia wtorek 02 grudzień 2003 10:24, Tomek Orzechowski napisał:

> rpm -q portmap nfs-utils-clients

$ rpm -q portmap nfs-utils-clients
portmap-5beta-11
pakiet nfs-utils-clients nie jest zainstalowany

A ma być (nfs-utils-clients)?
Wyczytałem, że zwykle nie jest potrzebny...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |