jak zrobic by miec dwa linuxy na jednym kompie? -> lilo

Rafał Majewski raaf_m w tenbit.pl
Wto, 2 Gru 2003, 23:24:28 CET

Krystian T wrote:

>Witam
>Długo nie czytałem listy więc dopiero teraz piszę :)
>Ja mam tak:
># By default boot the dc2 entry
>default=dc2
># Wait 5 seconds for booting
>timeout=50
># Default bootpartition
>boot=/dev/hda
># well, we want to be asked...
>prompt
># menu stuff ;)
>menu-title = "PLD Linux"
>menu-scheme = "wk:kc:ck:Ck"
>read-only
> [...]
dzięki za podpowiedź! wcześniej prubowałem podobnie (niestety nie mam
zachowanych plików by pokazać), ale za każym razem pojawiał sie problem.
o ile mogłem wejść do systemu z poziomu którego uruchamiałem lilo to do
drugiego już się nie dało wejść (pojawiał się tylko czarny ekran i tyle).

pozdrawiam
raaf

--
gg: 4074106, jabber:raaf_m w jabber.org