zmailer + SQL

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Śro, 3 Gru 2003, 08:25:51 CET

On Mon, 1 Dec 2003 18:38:22 +0100
Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> napisał(a):

> Ja bym proponował exima - bezproblemowe podpięcie z różnymi SQLami, LDAPem i
> innymi cudami.

Niestety Exim (mimo że jest b. dobrym MTA) nie poradzi sobie w należytym
stopniu (porównanie widziałem dość dawno może się coś zmieniło).

Co do Zmailera niestety nigdy nie udało mi się zmusić go do współpracy
z czymkolwiek poza jego standardowymi możliwościami, w końcu
zrezygnowałem.
To trochę nie na temat, ale ja bym proponował qmaila choć łatanego
na okoliczność zgodności z RFC jak  również współpracy z bazą danych
(np. MySQL) czy z LDAP.

powodzenia.
Grzegorz