Karta sieciowa moze chodzic wolniej ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Śro, 3 Gru 2003, 08:54:58 CET

> trochę nie na temat ale...
> jeżeli masz router CISCO to generalnie rób ograniczenie pasma
> na serwerze bo modele poniżej 3660 nie radzą sobie z tym należycie
> (w porównaniu do Linuxa) ewentualnie jeśli switch do którego
> jest podłączony serwer posiada ograniczeni pasma to skorzystaj z tego.

Z tego co widze po wykonaniu show version to jest to Cisco 7200. Hmm... nigdy
go na oczy nie widzialem ;-) Co do switchym to nie mam do nich dostepu :-(

> no niestety tak ja przedmówcy polecam HTB (albo inny algorytm kolejkowania
> np. CBQ bo HTB jest tylko na wyjście)

No to zobacze, moze cos sie wykombinuje. Kiedys ktos tu sie dzielil swoim
skryptem HTB, poszukam w moim archiwum i cos sie wymysli. HTB chyba
wystarczy, wlasnie chodzi mi bardziej o ruch wychodzacy niz przychodzacy.

Pawel