PLD & Sony Ericsson T610

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 3 Gru 2003, 09:42:30 CET

On Tue, Dec 02, 2003 at 10:54:31AM +0100, Grzesiek Sojka wrote:
> 	Czy ktos z PLDowiczow ma jakies doswiadczenia jesli chodzi o
> dostep do interku przez w. wspomniany tel? Interesuje mnie polaczenie GPRS
> przez BT lub IRDA. Nie pogardze takze innymi komentarzami "od serca".

Jeśli chodzi o dostęp do internetu, to wystarczy irda-utils i ppp.
Instrukcje konfiguracji są chociażby na stronach PlusGSM.

Jeśli chodzi o wysyłanie plików na telefon przez Irdę, to proponuję użyć
pakietu obexftp (jest w CVS).

Mnie nie udało się jeszcze tylko ściągać zdjęć itp. z telefonu na
komputer, ale może jak wyjdzie nowsza wersja obexftp to i to obsłuży.

Pozdrowienia,
	Jacek