Bezpośrednie połączenie 2 kompów (PLD<-->WinXP)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 3 Gru 2003, 11:24:18 CET

Witam!
Mam taką sytuacj: jestem z kolegą z bramy w jednej sieci (łącze
radiowe) i tak się składa, że jesteśmy na jednym kablu, więc
przesyłając coś między sobą (przez GG) mamy super transfer. Chciałbym
jednak "trwale" udostępnić nawzajem swoje zasoby, ale tak, żeby nie
były widoczne w naszej sieci (tzw. Otoczenie sieciowe). Jakie (proste)
rozwiązania polecacie. U mnie jest PLD, u kolegi XP i chciałbym żeby
to jakoś bezproblemowo chodziło i w łatwy sposób (co by mi sąsiad
głowy nie zawracał). Można jakoś "podmontować" nawzajem zasoby dwóch
kompów? I najlepiej bez Samby (bo mam z nią problemy straszne). Może
znacie jakieś dobre artykuły w sieci na ten temat? Z góry dzięki.
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |< (dla zwykłego świata Marcin Biernat)
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<< brunetka << blondynka;}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...