Mysql4 - bezbolesny upgrade z 3.23?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 3 Gru 2003, 11:33:16 CET

On Wed, 3 Dec 2003, Jacek Osiecki wrote:

Witam,

> Mam obecnie mysql-3.23.57-3. Chciałem conieco zupgrade'ować serwer - w
> szczególności php - ale poldek nakazuje instalację mysql-4...
> Czy mysql4 jest w 100% zgodny z wersją którą mam?

Podobno jest i wielu napisze że wymiana 3 na 4 wiele
razy przeszła bez problemu. Mnie natomiast się nie udało.
Po wymianie 3 na 4, serwer bazy się nie podniósł.
Nawet pisałem tu o tym: (Subject: mysql3 -> mysql4)
Pamiętam że jeszcze ktoś miał problemy.
Pozostaje dump (co wiem jak zrobić) i restore
(co nie bardzo wiem jak zrobić dla wszystkich baz).

> A upgrade byłby nieodwracalny - w
> updates-general jest tylko wersja 4 i boję się kłopotów :-/

Jak ja to robiłem to mysql3 jeszcze 'gdzieś' był.
pzdr
Stacho Pal