Bezpośrednie połączenie 2 kompów (PLD<-->WinXP)

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 3 Gru 2003, 11:58:24 CET

Witam.
Użytkownik Boski Cinek napisał:

> Witam!
> Mam taką sytuacj: jestem z kolegą z bramy w jednej sieci (łącze radiowe)
[..]
> najlepiej bez Samby (bo mam z nią problemy straszne). Może znacie jakieś
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
!!!Jakie problemy? Ja nie mam zadnych. Obsluguje kilka sieci i w zadnej
z samba nie mialem problemow.

> dobre artykuły w sieci na ten temat? Z góry dzięki.

Ja proponuje how to z pld o sambie. Jak masz wspolprace z XP tojak dla
mnie SMB wydaje sie najlepszym rozwiazaniem.

PS.
O jakich problemach miales na mysli z smb?

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.