Bezpośrednie połączenie 2 kompów (PLD<-->WinXP)

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 3 Gru 2003, 13:05:10 CET

Witaj.

Użytkownik Boski Cinek napisał:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/03/2003 12:39 PM:
> Myslisz, ze jak je ustawie jako ignorowane to nie bede mial zawieszek?

Wiesz, kiedys taki zart slyszalem. W linuksie jest tak- robisz zgodnie z
instrukcja a potem kombinujesz czemu nie dziala. Nie wiem co jest
przyczyna takich logow, a sam osobiscie nie mialem takich. Inna sprawa
ze ja z natury olalem WINS.
Czyli daje 50% szans ze pomoze (no bo pomoze, albo nie) ;)
Przy okazji dlaczego musisz kozystac w WINS?

--

Pozdrawiam.

   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
tel/fax: (91) 81 22 747
GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.