Bezpośrednie połączenie 2 kompów (PLD<-->WinXP)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 3 Gru 2003, 13:23:13 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/03/2003
01:05 PM:

> Wiesz, kiedys taki zart slyszalem. W linuksie jest tak- robisz zgodnie z
> instrukcja a potem kombinujesz czemu nie dziala.
:-)

  Nie wiem co jest
> przyczyna takich logow, a sam osobiscie nie mialem takich. Inna sprawa
> ze ja z natury olalem WINS.
> Czyli daje 50% szans ze pomoze (no bo pomoze, albo nie) ;)
> Przy okazji dlaczego musisz kozystac w WINS?

A w sumie, to się nie zastanawiałem:-). Wyłączyłem i też chodzi. Ja
generalnie próbowałem przeróżnych konfiguracji, bo ta moja sieć
osiedlowa jakoś beznadziejnie działa (chociaż jest na Samba3.0 i
Debianie :-D) i cuda nie widy nad nią odprawiałem. A da się jakoś tak
zrobić, żeby nie wyświetlał kompów do których trzeba hasła?? I jak
udostępnić swoje zasoby tak żeby tylko mój kumpel je widział??
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<< brunetka << blondynka;}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...