SCSI na plycie SE7501BR2

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Śro, 3 Gru 2003, 14:15:13 CET

Witam,

Wednesday, December 3, 2003, 1:02:51 PM, Artur Flinta wrote:
[...cut...]

No zesz w morde... nie wiem kogo :) Ze tez wczesniej tego nie
zauwazylem. Ale juz pisze co i jak:
Zrobilem upgrade BIOS'u i calej reszty no i ku mojemu zdziwieniu nie
pomoglo! No po prostu rece mi opadly (wczoraj z tym walczylem juz ze
2 godzinki bezskutecznie), ale skoro u ciebie dziala no to cos u mnie
musialo byc zle - i bylo!
Okazalo sie, ze kontroler standardowo mial wlaczona opcje RAID (mozna
to wlaczac i wylaczac w jego BIOS'ie) Ja prawde mowiac na to nie
zwazalem, bo dla mnie to jedno i to samo... ale nie dla driverow :)
Zobacz sobie ponizej jak wygladalo moje lspci i twoje:

> [root w xserwer root]# lspci |grep AIC
> 03:03.0 SCSI storage controller: Adaptec AIC-7901A U320 (rev 03)
Oczywiscie po wylaczeniu HostRAID w BIOS'ie kontrolera wszystko
zaczelo dzialac... ehh normalnie zalamka, wynik po wylaczeniu:

[root w pldmachine /root]# lspci|grep AIC
03:03.0 SCSI storage controller: Adaptec AIC-7901A U320 (rev 03)

Z tego co widze to ten
HostRAID wogole nie jest obslugiwany pod Linuksem, w kazdym razie na
plytce ze sterownikami mam tylko drivery pod NT4, Win2k i WinXP. To
sie Intel wypuscil z "Linux compatible" sprzetem serwerowym... Wstyd
panowie, po prostu wstyd!

--
Best regards,
 Roman