SCSI na plycie SE7501BR2

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 3 Gru 2003, 15:06:09 CET

Użytkownik Roman Kolasiewicz napisał:
> Witam,
>
> Wednesday, December 3, 2003, 2:30:12 PM, Artur Flinta wrote:
>

>>Nie jest tak tragicznie, ale nie jest różowo, sterowniki są na stronie
>>Adapteca, bez HostRAID na wszystko, z HostRAID na RH, SUSE, MDK
>
> Hmm rzucilem wlasnie okiem (pospieszylem sie z tym poprzednim postem)
> i chyba jednak nie ma wogole obslugi HostRAID na Linuksa!
> Wszedzie jest dopisek "29320(A) and 39320(A) series cards without
> HostRAID enabled"

Patrz dokładniej:
Ultra320

3 Nov 2003 U320 HostRAID driver v1.20 for Red Hat 8.0 on Athlon
Ultra320 HostRAID driver for Linux Red Hat 8.0 on Athlon processors for
the 29320(A) and 39320(A) series cards with HostRaid enabled.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous