ide-scsi i prawa dostępu

grzes grzespt w pf.pl
Śro, 3 Gru 2003, 22:03:09 CET

Dnia środa 03 grudzień 2003 22:02, Tomasz Witek napisał:

> Dodaj usera do grupy disc albo daj prawa do uzadzenia.

Grupa do której należą te urządzenia to disk.
<ls -l scd*>
brw-rw----    1 root     disk      11,   0 1998-05-05  /dev/scd0
brw-rw----    1 root     disk      11,   1 1998-05-05  /dev/scd1
brw-rw----    1 root     disk      11,   2 1998-05-05  /dev/scd2
brw-rw----    1 root     disk      11,   3 1998-05-05  /dev/scd3
brw-rw----    1 root     disk      11,   4 1998-05-05  /dev/scd4
brw-rw----    1 root     disk      11,   5 1998-05-05  /dev/scd5
brw-rw----    1 root     disk      11,   6 1998-05-05  /dev/scd6
brw-rw----    1 root     disk      11,   7 1998-05-05  /dev/scd7
</ls -l scd*>
A resztę już napisałem wcześniej...

Jakies inne pomysły?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |