AC - mozilla

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 4 Gru 2003, 06:14:29 CET

Dnia śro 03. grudnia 2003 23:59, Tomek Orzechowski napisał:
> [...]
O! O! Miałem to samo po update security w Ra - Blues mi nie wierzył. Niedawno
pisałem o tym na grupie betatesters. ZTCP, to się robi tak, jak nie masz
starego .mozilla
> 1. Jaki system plików? (dla pewności, czy to nie pochodna buga w xfs)
Nie - u mnie też jest ext3.
> 2. Przed instalacją, co zrobiłeś aby mieć euid=0: su, su -, sudo czy może
> jeszcze inaczej?
w moim przypadku instalowałem poldekiem z sudo - bez praw r00t se ne da ;-)
To się ciągnie od Ra.

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.