XkbLayout pl w AC

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Nie, 7 Gru 2003, 00:49:41 CET

Witam
Staram się postawić Ac i mam z tym masę kłopotów. Proszę o pomoc.
Mianowicie nie działa mi nakładka "pl" na klawiaturę pod XFree 4.3.99 pod Ac

zawartość sekcji "InputDevice" dotyczącej klawiatury:
Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "XkbRules" "xfree86"
        Option      "XkbModel" "pc101"
        Option      "XkbLayout" "pl"
        Option      "XkbOptions" "grp:switch,grp_led:scroll"
EndSection

oraz zawartość nowo wprowadzonego pliczku /etc/X11/xkb/X0-config.keyboard
Rules                    =      "xfree86"
Model                    =      "pc101"
Layout                   =      "pl"
Options                  =      "grp:switch,grp_led:scroll"
MouseKeysCurve           =      0

Objawy są takie:
po wciśnięciu prawego alt-u nie przełącza klawiatury (grp:switch),co miało by
sygnalizować diodą SCROLL na klawiaturze(grp_led:scroll).
Czyli pomimo wciśnięcia prawego alt-u wpisuję standardowe znaki, czyli np. 'e'
zamiast 'ę'.

Pozdrawiam
Tomasz Porowski