ide-scsi i prawa dostępu

grzes grzespt w pf.pl
Czw, 4 Gru 2003, 22:42:18 CET

Dnia czwartek 04 grudzień 2003 00:31, Grzegorz Sulima napisał:

> Z tego co pamiętam to cdparanoia nie chciała mi czytać z ide-scsi jak
> nie miałem ustawione g+rw dla /dev/sg0. Grupa to oczywiście disk.

O to szło, chown :disk /dev/sg*;chmod g+rw /dev/sg* i działa.
Dzięki!

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |