bind + linux-2.6 (nie znam C:()

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 5 Gru 2003, 04:07:51 CET

Dnia pią 05. grudnia 2003 03:48, Wieslaw Kierbedz napisał:

> I już!
> DZIĘKUJĘ.
> A to, żeby nie było, że jestem niewdzięczny ;).
Mnie też ktoś to powiedział (konkretnie RMF)
> Jeśli używasz 2.6.
Nie - uciekłem od tego w popłochu - póki co wolę 2.4.20-10 + ostatni security
fix.
> ftp://farba.eu.org/pub/linux/pld/
Masz u mnie plusy za: ftp, *.src.rpm.
> Znajdziesz tam kernela test11 z dodatkami - jeszcze tylko ltmodem mi został
> z bajerów. To oczywiście na desktop - dodatki są właśnie na workstation -
> lirc, supermount, pktcdvd, i kamera qc-usb kolor. Łat oczywiście sam nie
Hmm - supermount, a zwłaszcza pktcdvd by mnie interesowało - jak znajdę czas,
to pobawię się tym na drugim kompie, bo póki co w trybie pakietowym udawało
mi sie nagrać ledwie kilkanaście MB i to najcześciej z błędami.
> napisałem - ale testuję to drugi dzień i wszystko oprócz kamey (nie mam)
> działa. Poza tym wszystko, co było w distro wcześniej też tam jest - ot
> pasożytuję. WK
To nie jest pasozytnictwo, jak zbierasz rozproszone zasoby i składasz je do
kupy, zeby udostępnic ludziom. Samodzielne budowanie tego wszystkiego zabiera
kupę czasu.

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.