bind + linux-2.6 (nie znam C:()

Pią, 5 Gru 2003, 04:53:58 CET

Użytkownik Tomasz Wittner napisał:

> Nie - uciekłem od tego w popłochu - póki co wolę 2.4.20-10 + ostatni security
> fix.
Mnie to się naprawdę podoba.

> Masz u mnie plusy za: ftp, *.src.rpm.

> Hmm - supermount, a zwłaszcza pktcdvd by mnie interesowało - jak znajdę czas,
> to pobawię się tym na drugim kompie, bo póki co w trybie pakietowym udawało
> mi sie nagrać ledwie kilkanaście MB i to najcześciej z błędami.
Supermounta używam na stałe. A pktcdvd? -
- Właśnie zrobiłem próbę, 1 folder 212 rpm'ów, 230 MB.
Stare RW (porysowane) - przystanki robił, i konquerorowi się pomieszał przewidywany czas.
Ale wyrywkowo sprawdziłem i wyrywki (wkopiowałem wszystko spowrotem na HDD) są ok.
Szkoda, że po ATAPI nie idzie i tylko CD/RW. ;(.

> To nie jest pasozytnictwo, jak zbierasz rozproszone zasoby i składasz je do
> kupy, zeby udostępnic ludziom. Samodzielne budowanie tego wszystkiego zabiera
> kupę czasu.
Pasożytnictwo - miałem na myśli src.rpm'a z distro, którego pokieraszowałem.
A co do czasu - na budowę na i586 nie mam cierpliwości (i dysku).

Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org
www.v4l.prv.pl (video4linux - podstawy)