Pomocy - e2fsprogs się nie buduje.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pią, 5 Gru 2003, 09:50:52 CET

Stacho Pal wrote:

>To na: ftp://ftp.venco.com.pl/pub/linux/PLD/i586/ jest to
>co udało mi się skompilować, są też indeksy do poldka.

Z przykrością musze stwierdzić, że nie działą to poprawnie.
Kernel ładnie startuje tc też działa ale sieć już nie.
Jest konflikt kernela z iptables. Przez co te drugie nie da się
zainstalować.

Acha robiłem przejście z 2.4.20-9 cięciwy ale skończyło się powrotem do
starego jajka.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937