xdm

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pią, 5 Gru 2003, 23:31:57 CET

Dnia Friday 05 of December 2003 23:09, pbern w pbern.biz napisał:
> Dzis walcze z workstacja..
> instaluje xdm`a.. wywalam ostatnia linijke z konfiga..
> xdm start.. startuje pojawia sie okno logowania z bockiem..
> wpisuje usera, haslo.. niby oki.. przechodzi dalej.. po czym wraca do
> ekranu logowania.. i tak w kolko.. w logach wszystko oki..

A probowales gdm, wzglednie kdm? Ten pierwszy jest jakby dedykowany pod gnome
i daje wieksze mozliwosci od xdm.

PS. Czy tylko jest tak u mnie, ze gdy w KMail wybiore "Replay to" to mail jest
adresowany do mnie, a jak wybiore "Replay to all" to wysyla sie na grupe. Tak
chyba nie powinno byc.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

PLD Linux (Ac) na Linux 2.4.23