PLD + Adaptec 1210SA

Papa awid w poczta.onet.pl
Sob, 6 Gru 2003, 11:44:21 CET

Hello Jaroslaw,

Friday, December 5, 2003, 11:27:37 AM, you wrote:

JD> Moze zaaplikuj kernela z RH? (nie wiem czy i jak zadziala, bo takiej
JD> transplantacji nierobilem :)

...hm tak sobie myślę, że... gdzieś widziałem poldka, dla RH ;) czy mi się
wydawało?

A tak poważnie to chyba zainstaluję RH 8.0 na tej maszynie. Ma to
być właściwie tylko server pod Sambę, więc może jakoś będzie. Poza tym
nawet gdy kernele (z tego, co wygoglowałem to 2.6)
zdobędą umiejętność poprawnego obsługiwania sil3112 to i tak pozostaje
kwestia sprzętowej obsługi takiego arraya, czyli jak sądzę oprogramowania
które Adaptec dostarcza na płytce. Z innej strony raid soft. jest ok.
Pozostaje jeszcze kwestia ew. instalacji, SuSe ale jest płatne, więc
niech się wypchają.

PS
Tutaj http://www.infowares.com/linux/ znalazłem jeszcze moduł modley.o ale:

This driver currently only works for RAID0 (striped) RAID sets.
If you are using mirroring (RAID1 or RAID0+1), this will not work for you.
więc też kupa.

PS2
Skąd zdobyć źródła z których korzysta Adaptec? ;)

Best regards,
                         mailto:awid w poczta.onet.pl