sh: nmblookup: not found

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 6 Gru 2003, 22:22:41 CET

Dnia sob 06. grudnia 2003 20:20, Krystian T napisał:
> Witam
> Co jakiś czas na konsoli wyskakuje mi komunikat jak w temacie (pierwszy
> raz już podczas startu w różnych miejscach).
> Nie wiem co to jest, czy się przejmować i jak zaradzić.
> Jakieś pomysły?
> (AC bez dodatków)
Tez sie z tym spotakałem kiedyś i zacząłem się teraz zastanawiać. Nie używam
samby, nie znam się, ale IHMO:
sh: nmblookup: not found - shell nie znalazł nmblookup
[inter w asus 20:52 j:0 ~]$ which nmblookup
/usr/bin/nmblookup
[inter w asus 22:15 j:0 ~]$ rpm -qf `which nmblookup`
samba-client-3.0.0-0.2
Masz zainstalowane samba-client ?

Pozdrawiam,
--