[Ac] KMail pozwala ubic Xy

Nie, 7 Gru 2003, 12:38:59 CET

On Sunday 07 of December 2003 12:23, Lukasz Glebicki wrote:
>     Taka mała ciekawostka. Wystrarczy w konfiguracji serwerów SMTP wybrać w
> zakładce modify --> Security  "Check what the serwer supports". Program
> zaczyna katować dysk i  nic się nie da zrobić.
> Po minucie pokazuje się
> ekran logowania.

Wygląda na OoM kill.
Akurat testowanie SMTP działa, ale ja mam pdobnie gdy próbuje ustawić klucz
publiczny dla danego identity - co ciekawe da się ustawić po killowany jest
jakiś inny proces (znikają ramki i przyciski wszystkich okienek ;) )

Zobacz czy w syslogu masz coś takeigo:
Dec  7 12:32:50 bkorniak kernel: Out of Memory: Killed process 3281 (kdeinit).
Dec  7 12:32:51 bkorniak kernel: kdeinit: page allocation failure. order:0,
mode:0xd2
Dec  7 12:32:51 bkorniak kernel: VM: killing process kdeinit
I może zgłoś na bugs.kde.org.

--
Mateusz Korniak