PLD vs. Debian

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Wto, 9 Gru 2003, 01:35:45 CET

7 grudnia 2003 (12:40:07) Szymon 'trasher' K napisal:
StK> Czy mógłbyś przygotować bezpieczne 2.4.20 z okolicami?
StK> Bo rozumiem, że 2.4.20-9, które jest na ftp.kernel.pl jest dziurawe.
StK> Wydaje mi się, że gałąź 2.4.20-X jest powszechnie używana wśród
StK> użytkowników PLD i przydałoby się coś takiego.

No to przygotowałem sobie sam. Wersja pod i586 budowana na
Ra + security + general. Wystawiam do publicznego oglądania:

source = trasher-Ra+2.4.20-11 http://void.univ.gda.pl/~trasher/PLD/Ra+2.4.20-11/i586/

Dopisać do /etc/poldek.conf i już. Łącze 10MBit.

Ten pakiet jest dostarczany "as is" i trasher nie odpowiada
za skutki wynika za niespodzianki związane z jego użytkowaniem.

Uprzedzając ewentualne pytania:
- nie planuję innych architektur,
- nie udzielam pomocy itd. - sorka zapracowany jestem,
- jak Ci się zjebie system - sorka zapracowany jestem,
- jak Ci wyskoczy dziwny komunikat, w stylu
SOMETHING WENT VERY WRONG! CHECK THE LOADER CONFIG BY HAND!
to mnie nie pytaj ;-)

Miłego użytkowania :-).

PS. Poprzednie jajo (2.4.20-9) miało u mnie 132 dni up
bez oopsa i UPSa. Mam nadzieję, że to też się sprawdzi.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (