RE: Ac:: włączanie dma

Rafał Gruszczyński pld w gizmonet.neostrada.pl
Pon, 8 Gru 2003, 00:34:01 CET

>Zadziałało, dopisałem do /etc/modules i mam problem. Moduł jest
>ładowany, ale po wykonywaniu tego co jest w /etc/sysconfig/hdparm czyli
>za późno :(
>Próbowałem zrobić nowe initrd z tym modułem, ale nie pomogło (albo źle
>to zrobiłem). Jak temu zaradzić?

Hmm ja zrobiłem tak:
geninitrd /boot/initrd-2.4.21-1.6.gz 2.4.21-1.6 --with=via82cxxx

oczywiscie wpisujesz swoja wersje kernel'a, a w miejsce za znakiem "="
modul plyty jaki uzywasz...
i powinno zadziałać

Pozdrawiam
Rafał Gruszczyński