certyfikaty SSL - kmail

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 8 Gru 2003, 10:34:40 CET

Odbieram pocztę z serwera w LANie po SSLu. Oczywiście certyfikat na serwerze
generowałem sam i podpisywałem sam.. przez to za każdym razem kmail (opera
też w sumie..) wyświetla mi okienko czy zaakceptować certyfikat. Nawet
klikając "na zawsze" przy następnym uruchomieniu kmaila lub po jakimś czasie
okienko znów się pojawia.. jedynie przez kilka minut mogę odbierać pocztę
klikając po prostu 1 przycisk.

Teraz moje pytanie.. co z certyfikatem na serwerze zrobić aby kmail/opera nie
wyświetlały rzadnego okienka? Nie chodzi mi o to, żeby podpisać certyfikat w
VeriSign tylko gdzie go dopisać na desktopie do jakichś zaufanych
certyfikatów czy coś takiego.. małe pojęcie o tym mam...

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]