ip_conntrack: table full, dropping packet.

PLD User pld_linux w op.pl
Pon, 8 Gru 2003, 10:55:15 CET

> iptables -m connlimit

nie ma takiego polecenia...  moze się pomyliłes albo czegos 'extra'
potrzebuje?

> Pewnie ktos ma blastera/welchia lub tym podobne zwierzę. Możesz użyc
> podstawowych narzedzie unksowych by się dowiedzieć co tak zapycha, więcej
> info oczywiście w internecie.

szukam i szukam... gdyby było to na oceny to miałbym -1 (jedynke)
prosz o jakis konkret... moze da się zablokowac jakies porty.
juz drugi raz zwisł i nie wiem dlaczego logi nic konkretnego nie dają...
wpis w '/proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max'  to  65666

pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Polski Lepszy Debian User