kernele [było Re: PLD vs. Debian]

Pawel Koska poul w pf.pl
Pon, 8 Gru 2003, 15:24:05 CET

Dnia pon 8. grudnia 2003 12:31, Wojciech 'Sas' Cieciwa napisał:

> Nie wiem, czy jest sens jeszcze pchac sie w 2.4
> Przypuszczam, ze do konca roku nasz 2.6 osiagnie  pelna gotowosc do pracy

Nie wiem czy powinienem sie wypowiadac na tematy o ktorych nie mam pojecia,
ale....
Jesli niedlugo ma byc gotowe 2.6 do PLD, to mozejakis czas pozniej powstanie
PLD 2.0 oparte juz na tym kernelu ??
Wiadomo nie ma co sie spieszyc z wydaniem oficjalnego PLD 2.0, ale przydal by
sie jakis prezent na gwiadke ;-) Jednak najwazniejsze jest by Linux byl
stabilny i  bezpieczny a nie z jak najwyzszym numerkiem.
Ja jako zwykly uzytkownik chetnie poczekam by dostac w swoje rece system
dopracowany, a nie tylko kolorowy z jak najnowszymi pakietami. Na zwyklej
stacji roboczej uzywam Mandrake, ale na "serwerku" chcialbym uzywac czegos co
wzbudza wieksze zaufanie.

Aha i jeszcze jedna sprawa, troche odbiega od watku, ale zawsze chcialem sie o
to zapytac ;-)
Ostatnio przegladalem sobie rozne dystrybucje i wiekszosc z nich ma pakiety
rpm, gdzie w nazwie jest wpisany skrot do dystrybucji dla jakiej jest rpm
zbudowany. np.
Mandrake mdk.i586.rpm
ALTLinux	alt1.i586.rpm
ASPLinux	asp.i386.rpm
Arklinux	ark.i586.rpm
Chyba nawet Fedora RedHata ma cos, jakis rhfd1 ?? Wydaje mi sie, ze to bylo
cos takiego.
Tak wiec, czy planowane jest by w PLD bylo cos takiego ?? Niby mala rzecz, ale
pozwala na pierwszy rzut oka stwierdzic ze jest to pakiet dla PLD.

Pozdrawiam
Pawel