certyfikaty SSL - kmail

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pon, 8 Gru 2003, 16:26:23 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 08 of
December 2003 10:34, ZyTeK typed:
> Odbieram pocztę z serwera w LANie po SSLu. Oczywiście certyfikat na
> serwerze generowałem sam i podpisywałem sam.. przez to za każdym razem
> kmail (opera też w sumie..) wyświetla mi okienko czy zaakceptować
> certyfikat. Nawet klikając "na zawsze" przy następnym uruchomieniu kmaila
> lub po jakimś czasie okienko znów się pojawia.. jedynie przez kilka minut
> mogę odbierać pocztę klikając po prostu 1 przycisk.
>
> Teraz moje pytanie.. co z certyfikatem na serwerze zrobić aby kmail/opera
> nie wyświetlały rzadnego okienka? Nie chodzi mi o to, żeby podpisać
> [...]

A wyłączałeś w międzyczasie WM-a? Ja miałem tak raz, gdy uaktualniłem XFce,
ale działałem na starej wersji. Po restarcie X-ów wszystko było już dobrze.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery