certyfikaty SSL - kmail

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 8 Gru 2003, 19:02:41 CET

On pon 08. grudnia 2003 16:26, Michal Chruszcz wrote:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 08 of
>
> December 2003 10:34, ZyTeK typed:

> A wyłączałeś w międzyczasie WM-a? Ja miałem tak raz, gdy uaktualniłem
> XFce, ale działałem na starej wersji. Po restarcie X-ów wszystko było już
> dobrze.

to nie to, tak się dzieje zawsze...

Arek mówi, że jemu na wersji z DEVEl to działa.. mi qrcze nie, jedyna
pozostałość kde 3.1 to mój konfig kmailrc, który jednak po odpaleniu nowego
kmaila się zmienił.

To może ktoś mi powie gdzie ręcznie mogę wrzucić mój certyfikat, żeby kmail,
konqueror, opera itd. go akceptowały ?

PS. kurdę znowu wysłałem maila na priva, nie mogę się przyzwyczaić do nowego
kmaila..

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]