mldonkey jako serwer (???)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 8 Gru 2003, 21:30:40 CET

On pon 08. grudnia 2003 21:20, Piotr Skwarna wrote:
> On Mon, 8 Dec 2003 20:54:30 +0100
> Michal Chruszcz <troll w troll.one.pl> wrote:
>  zaloguj sie po ssh i telnet localhost 4000

> a jesli localhost nie ma mozliwosci odpalenia xow ?

to ma linksa/lynxa/whatever no i oczywiście telnet..
byleby tylko serwer mldonkeya miał wpisany Twój ip do allowed_ips i już się
łączysz jak chcesz.. imho interfejs WWW rulez (mam donkeya jako startową w
Operze;>)

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]