mldonkey jako serwer (???)

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 8 Gru 2003, 22:10:56 CET

Dnia poniedziałek 08 grudzień 2003 21:30, Andrzej Szombierski napisał:

> Możesz w downloads.ini zmienić ręcznie allowed_ips na coś w rodzaju:
>
>  allowed_ips = [
>   "127.0.0.1";
>   "192.168.1.1";]
>
> I ewentualnie w donkey.ini ustawić gui_bind_addr (domyślnie jest
> gui_bind_addr = "0.0.0.0" czyli powinno wpuszczać z każdego
> interfejsu - oczywiście po sprawdzeniu w allowed_ips).

Dzięki wielkie(!) o to mi własnie chodziło...
Serwer nie ma możliwości odpalenia X-ów (i nie ma mieć!),
a "telnet localhost 4000"[1] odpalałem ale narazie próbuję
zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi więc to dla mnie za trudne :-).
Chcę uruchomić cokolwiek przez gui/interfejswww[2] i obserwując
to sobie w [1] pozostać na [1] no może + [2]
Zaraz będę próbował czy mi się uda...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |