2.4.22-1 - zrywanie połączeń

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 9 Gru 2003, 11:44:40 CET

On Tue, 9 Dec 2003, Jacek Osiecki wrote:

Witam,

> Czy może to mieć coś wspólnego z faktem że serwer ma dwa łącza i load
> balancing?

Według mojego skromnego doświadczenia (dwie próby), to tak.
Szczególnie jeśli w LAN-ie masz też publiczne IP.

> Zrobiony według przepisu podanego kiedyś tu na grupie:
>         ip ro add default scope global equalize \
>                 nexthop via $INT1_GW dev $INT1_IF weight 1 \
>                 nexthop via $INT2_GW dev $INT2_IF weight 1

Na początek spróbuj wyrzucić to 'equalize' i poczytać na http://lartc.org
o 'load balancing', jest też polskie tłumaczenie. Ostatnie zdanie tego
rozdziału jest takie, że jeśli naprawdę interesuje cię 'load balancing'
to powinieneś połatać kernel (są linki).
Padła tu też propozycja żeby do crona wstawić co parę minut coś w stylu:
"ip route flush cache".
--
pzdr
Stacho Pal