Apache + mod_bandwidth + mod_vhost_alias

Pawel Koska poul w pf.pl
Śro, 10 Gru 2003, 15:49:19 CET

Witam

Mam taki maly problem.
Zainstalowalem sobie apache, dorzucilem mod_bandwidth i mod_vhost_alias i mam
przez to pewne problemy.

Najpierw zapytam o mod_bandwidth
Mam w /etc/httpd/mod_bandwidth.conf cos takiego:
BandWidthModule On
<Directory /home/users/maxim/public_html>
BandWidth all 1048576
</Directory>

Na tym www dziala tylko jedna strona... a ruch zamias 1Mbit osiagnal nawet
2Mbit. Musze zaznaczyc, ze nic wiecej na serwerze nie chodzi, nie dziala
zaden FTP, tylko cacti i ta jedna stronka www.
Moze dlatego ze jest bardzo obciazony komputer ??

[root w penetrator httpd]# uptime
 13:56:49 up 3 days, 21:50,  1 user,  load average: 14.61, 11.62, 8.81

Co do cacti, to monitoruje tylko kilka rzeczy, bo przez to obciazenie, czasami
lapie timeout i mam dziury w statystykach :-)
Tak wiec co zle ustawilem ?? Czemu czasami jest taki duzy ruch ??

I jeszcze mod_vhost_alias.
Mam cos takiego w mod_vhost_alias.conf
<VirtualHost penetrator.domena.pl>
            ServerAdmin poul w pf.pl
            DocumentRoot /home/httpd/html
           ServerName penetrator.domena.pl
</VirtualHost>

<VirtualHost www.kolega.net>
    ServerAdmin maxi-m w kolega.net
    DocumentRoot /home/users/maxim/public_html
    ServerName  www.kolega.net
    ServerAlias kolega.net kolega.domena.pl
    ErrorDocument 403 http://127.0.0.1/
    ErrorDocument 404 http://www.kolega.net/
    ErrorLog /dev/tty11
</VirtualHost>

I to nie dziala.
Jak chce otworzyc www.kolega.net to mi sie otwiera penetrator.domena.pl
A jak zamienie miejscami te vhosty to jest odwrotnie.
Ogolnie dziala tylko jeden Vhost.

Czemu tak jest??

Dzieki za pomoc i sugestie.
Pawel