zagubiony w czasie :]

Piotr hektor w swinoujscie.com.pl
Śro, 10 Gru 2003, 16:02:27 CET

Witam
Zachcialo mi sie updatow dzis. Jak dotad jechalem z ftp.pld.org.pl, ale
tam jakos rzadko ostatnio sie cos zmienia. Nie wiem czy to dobrze, czy to
zle. Jak dotad mi to wystarczylo, bo PLD uzywam tylko do natowania. Tak
czy inaczej, zmienilem ftp na ftp.pld-linux.org no i troche sie tego
posciagalo. Obejrzalem sobie liste katalogow i teraz pytanko: Co to jest
ra 1.1, 2.0?(<-domyslam sie ze sie szykuje nowe wydanie).Skad brac nowe
kernele i jaki jest najnowszy dostepny z serii 2.4.x w rpm.

Zagubiony w czasie
Piotr