Skuteczność mks_vir

Śro, 10 Gru 2003, 16:57:50 CET

On Wednesday 10 of December 2003 16:44, Paweł Sikora wrote:

> zrodlem tej informacji byla dyskusja, ktorej jakis czas
> temu sie przygladalem.
> (...)
> poza tym pelno jest zgloszen nt. ginacych maili,
> fatalnych bledow, demonow zombie, itp.
> jednak nie ma sie co dziwic i narzekac, bo od poczatku
> mks4*n*x jest neverending beta version i nie zanosi sie na zmiany.
> najczesciej udzielana odp. na wszelkie problemy jest
> "zwieksz limit pamieci dla mks", "sprawdz sciezke do baz".

Może czas promować PLD jako bezpieczną platforme dla mks_vir ;) ?
Tym bardziej że dziś jest 1:0 w meczu mks:clamav ;)

A virus (Worm.Hahaa) was found.
Scanner detecting a virus: MkS_Vir daemon

> (...)
> - nie mam zamiaru postawic mksa na serwerze i modlic sie
>   o to zeby mi cos nie wcielo i mnie szef nie zabil.

Przeciez jak wcina to wysyła info ?

>   ustawiac 64MB limit pamieci, by moc przeskanowac 5MB plik, itd.
>   jak ktos lubi eksperymentowac to droga wolna ;)
>
> pozdrawiam ryzykantow ;)

Być może od paru miesięcy mam szczęście ;)
Jescze mam 3 tygodnie żeby przestało mi sprzyjać i mógł się bez żalu rozstac z
darmowym mks_virem...  zdaje się zę od 2004 nie jest już darmowy ?

--
Mateusz Korniak