Couldn't create new ppp unit: Inappropriate ioctl for device

Czw, 11 Gru 2003, 13:07:18 CET

On Thursday 11 of December 2003 12:54, Maciej Krzyzanowski wrote:
> 2003-12-11 napisal(a) Pan(i)

> z PU> netem???

Postawić łacze, instalnąć skrypt Macieja, instalnąć ppp z Ra-test i dać znać
czy się poprawiło ;) Mi działa już piąty dzień (kilka restartów) i o
tytułowym komunikacie (odpukać) ani śladu ;)

--
Mateusz Korniak