Ac 2.6 X-y i nvidia

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Pią, 12 Gru 2003, 11:58:46 CET

>ftp://farba.eu.org/pub/linux/pld/SRPMS/kernel-2.6.0-0.test1
1.cset20031208_0707.1wk.src.rpm

same, tylko

>I jeszcze - glibc-headers masz?
>/etc/modprobe.conf?
>
>--
>Wiesław Kierbedź
>gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org
>www.v4l.prv.pl (video4linux - podstawy)

Dobra. Jeszcze powalczę, ale wieczorem. Ściągam
kernel...src.rpm z farba.eu.org i będę próbował przebudować
kernel i kernel-video-nvidia, to musi ruszyć jak u ciebie
działa.
Czy można przebudowywać na systemie z jądrem 2.4, pewnie
tak - tyko jak to zrobić poprawnie?
Chciałbym jak najwięcej informacji, bo robić będę dopiero
wieczorem w domu, a przez modem to trochę kosztowne jest
szukanie informacji.
Czy mógłbym dostać jakieś krótkie (ale zrozumiałe) howto
dotyczące przebudowywania?
z góry dzięki za informacje i cierpliwość.
Krystian T