Ac 2.6 X-y i nvidia

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 12 Gru 2003, 12:10:19 CET

Użytkownik Krystian Tomczyk napisał:

> Dobra. Jeszcze powalczę, ale wieczorem. Ściągam
> kernel...src.rpm z farba.eu.org i będę próbował przebudować
> kernel i kernel-video-nvidia, to musi ruszyć jak u ciebie
> działa.
> Czy można przebudowywać na systemie z jądrem 2.4, pewnie
> tak - tyko jak to zrobić poprawnie?
> Chciałbym jak najwięcej informacji, bo robić będę dopiero
> wieczorem w domu, a przez modem to trochę kosztowne jest
> szukanie informacji.
> Czy mógłbym dostać jakieś krótkie (ale zrozumiałe) howto
> dotyczące przebudowywania?
> z góry dzięki za informacje i cierpliwość.
> [...]
Z tego, co piszesz, to nie jest kwestia różnicy wersji kernela ;(.
Jeśli masz kernel-source-test11 z AC, to tam chyba modpost (patrz poprzedni list) ma uprawnienia 644, a to jest program.
Zmień to na początku na 755 i spróbuj bez przebudowy kernela - tylko "sudo rpmbuild -bb kernel-video-nvidia.spec".

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org