Serwer Apache.

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 12 Gru 2003, 16:22:54 CET

Witam

Jeszcze chcialem sie zapytac o serwer Apache.
Mam sobie kompa 2xP100Mhz, 160MB RAM.
Na kompie pracuje tylko serwer Apache i serwer snmp. Sa dwie strony www. Jedna
kolegi z grafikami i innymi smieciami, ma wejsc ok 3000 dziennie, a takze
chodzi cacti. Problem jest tego typu, ze sewer jest za bardzo obciazony przez
samego apache i nie chca sie generowac grafiki przez rrdtool w tym
nieszczesnym cacti.

Czy mozna jakos ustawic wiekszy priorytet dla tych generowanych wykresow, albo
moze ustawic by jeden Vhost mial wiekszy priorytet przed drugim.

Obciazenie serwera dochodzi do np:
root w penetrator root]# uptime
 16:01:51 up  2:41,  2 users,  load average: 18.12, 11.77, 10.43

Ruch wychodzacy z tego serwera jest ok 1Mbit.

Aha, w cacti jest jakis taki sktypt do monitorowania Load Average, tylko ze
serwer jest za bardzo obciazony i na statystykach mam wielkie dziury, ze np.
przez 3 godziny nie odpytal sie o ta wartosc (odpytuje sie co 5 min).
Jak mi sie uda i wygeneruje ta grafike, to pokaze wam jak ona wyglada.

Jak zrobic by wszystko bylo dobrze.
I jak zrobic by ruch wychodzacy z jednego Vhosta byl nie wiekszy niz. np 1Mbit
?? Czy mod_bandwidth to zrobi ??

Ps. Ktos kiedys pisal o jakims darmowym serwerze DNS gdzie mozna trzymac swoja
domene, byl link do strony, gdzies do PW, czy UW, szukam szukam i nie moge
tego znalesc. Czy moglbym prosic o ew. podrzucenie tego linka ??

Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Pawel