$HOME_ETC

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Pią, 12 Gru 2003, 19:12:29 CET

Witam.
Powinno pójść na devel ale nie jestem tam zapisany więc zapytam tutaj.
Z tego co wyczytałem w readme, to idea stosowania $HOME_ETC pochodzi z
PLD? Sam pomysł mi się bardzo podoba bo pliki konfiguracyjne straszny
burdel mi robią w katalogu domowym, tylko żeby to stosować jak rozumiem
każdy program musiałby być zpaczowany na tę okoliczność?
Więc pytanie jest, czy można się spodziewać, że w nieokreślonej
przyszłości PLD, wiekszość programów będzie wykorzystywała tę zmienną?
Bo jak narazie zrobiłem sobie jeszcze większy burdel w plikach
konfiguracyjnych :)

pozdr.
Grzegorz Sulima

--
We are now no longer the Knights who say Ni (...) We are now the Knights
who say... "Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm!